כלים מתקדמים לעסק – לניהול יעיל של עובדים

 

כלים מתקדמים לעסק – לניהול יעיל של עובדים

 

בעולם של עסקים שמתפתחים בקצב מהיר, עובדים במיקור פנים ובמיקור חוץ אשר עובדים בשעות גמישותואף לא תמיד מרוכזים במבנה פיזי אחד, חשוב להכיר כלים מתקדמים לניהול העסק, המאפשרים גם ניהול יעיל של חשבות השכר, ניהול הנוכחות והפקת המשכורות לעובדים. כלים מתקדמים לניהול העובדים, שעות הנוכחות והעבודה שלהם וכדומה – מאפשרת תהליך מהיר ונטול טעויות של תשלום משכורות, ואפשרות לעקוב בקלות אחר התשלומים שבוצעו אל מול דוחות השעות של כל עובד – כמו גם בדיקה מהירה של שעות העבודה של העובד אל מול הישגיו בעבודה (במיוחד אם אתם בוחרים גם לעבוד אל מול כלים מתקדמים לניהול פרוייקטים).

 

לפניכם – פירוט בנוגע לכלים מתקדמים לעסק, המאפשרים ניהול יעיל של העובדים, הן לטובת חשבות שכר נוחה, והן לטובת יצירת אווירה חיובית ומעקב נטול טעויות לצרכי תשלומי השכר, של שעות העבודה של כל אחד מן העובדים שלכם, לא משנה מאיפה הוא עובד, כמה הוא עובד או באילו תנאי תשלום.

 

כלים מתקדמים כבר בתחילת היום – שעון נוכחות

 

שעון נוכחות מאפשר מעקב דיגיטלי פשוט ונוח אחרי שעות הנוכחות של כל עובד. שעוני נוכחות שונים מאפשרים נפחי זיכרון שונים וכמויות מוגבלות של תנועות ועובדים לניהול. בדקו שאתם מתעניינים בשעון נוכחות שיתאים לצרכים שלכם ולקצב הגדילה של העסק.

 

מערכת נוכחות מתקדמת

 

היום, כבר לא מוכרחים להקצות שטח משרד (עניין יקר, תקורה גבוהה) עבור כל עובד. עובדים רבים עובדים במיקור משנה או אפילו כעובדים "מן המניין", במיקור פנים – אבל מהבית. מערכת הנוכחות חייבת להיות מערכת מתקדמת, אשר יודעת לנהל את זמני העבודה נטו של העובדים ולהפיק דו"חות מותאמים לחשבות השכר. מערכות נוכחות מתקדמות יודעות לאפשר דיווח רק מסמארטפונים או מחשבים מורשים, לדווח על כל פעילות חריגה כמו הקדמות, איחורים או אי הגעות של עובדים, וכמובן – לאסוף את כל המידע ולהפיק דו"חות נוחים לטובת הנהלת החשבונות וחשבות השכר.

 

כלים מתקדמים לניהול פרוייקטים

 

מעבר לזמן העבודה ולשעות הנוכחות של העובד – חשוב גם לדעת איך הוא מתקדם בעבודתו. בארגונים רבים, מתנהלים מספר פרוייקטים בו זמנית – הפרוייקטים מחולקים לאבני בניין, לתתי פרוייקטים, ולכל אחד מהם לוח זמנים משלו. לצורך ניהול יעיל של הפרוייקטים, באופן שקוף בכל דרגי הניהול, תוך יכולת להבין במבט אחד איך מתקדם הפרוייקט וכמה יעיל הוא כל עובד – תוכלו למצוא שפע של תוכנות ניהול המאפשרות ניהול פרוייקטים מפוקח. יתרון נוסף של אותן תוכנות לניהול פרוייקטים, הוא היכולת הנוחה והמהירה להשוות בין מאפייני העובד בכלים השונים – מספר שעות עבודה וגובה השכר המתקבל, ביחס לתרומתו והנוכחות שלו בפרוייקטים השונים במשרד. תוכלו, למשל, לדעת בקלות, אילו עובדים הם פעילות יותר, אילו עובדים משובצים ביותר פרוייקטים, ואילו עובדים משתפים פעולה בצוותי העבודה באופן משביע רצון.

 

חשבות שכר איכותית היא פשוטה יותר, כשהעסק מנוהל באמצעות כלים מתקדמים

 

חשוב לדעת, כי ניהול באמצעות כלים כאלה של העובדים, מאפשר לא רק הפקה של תלושי משכורת בתהליך נוח (למשל, ללא צורך לסכום שעות), אלא גם בתהליך שהוא נטול טעויות לחלוטין, אלא מצד העובד (למשל, כאשר זה שכח להחתים כרטיס). כלים נוספים לניהול העובדים מאפשרים לשמור בכל עת את האצבע על הדופק, בכל הקשור ליעילותו של כל עובד ביחס לשכר שלו, ולהצביע באופן ברור ואובייקטיבי על שינויים שיאפשרו התייעלות מבחינת כוח האדם.

 

בנוסף, הבחירה בניהול טכני מתקדם של העובדים בעסק תאפשר פינוי משאבים לטובת יצירת מרחב ידידותי בארגון, לעידוד עבודת צוות והתייעלות.

 

צרו קשר עוד היום ותאמו פגישת ייעוץ ללא עלות מצדכם

    ליצירת
    קשר

      ×

      בחרו תאריך וזמן מתאים לפגישת ייעוץ ללא עלות

        Call Now Button דילוג לתוכן